Podsumowanie Sezonu 2012

        Miniony  sezon 2012 dał nam wiele wrażeń i wzbogacił nas o masę doświadczenia. Chciałbym sobie zyczyć aby kolejny 2013 był tak samo owocny.

{youtube}YY3kzAFaITU{/youtube}

VI SMT TYchy

                  Ostatnią imprezą tego sezonu był SuperSprint w TYchach 10.11.2012. Po całym sezonie w RSMSl przenosząc się na tor w tychach czuliśmy się nadwyraz pewanie . Co zaofocowało 7 miejscem w generalce tuż za 4-napędowymi samochodami i jedną hondą. Jesteśmy bardzo zadowoleni z wyniku i patrzymy z nadzieja na rok 2013 :).

Ponieżej film z SMt. :

{youtube}SaKw83hPN1Q{/youtube}

{youtube}ALtzX4aT5hE{/youtube}

Szkolenie na płycie poślizgowej

            W ostatnią niedziele  08.10.2012 odbyło się kolejne szkolenie na płycie poślizgowej przy wspópracy  z Szkołą Michała Kościuszki. Miło było zobaczyć wśród uczestników naszych byłych kursantów na kat B.  O kolejnym terminie poinformujemy w zależności od ilości chętnych osób. Poniżej krótki filmik z przejażdzki jednego z uczestników rajdówką Auto-Fart.

{youtube}EF8xpLpplt4{/youtube}

Relacja z Rajdu Gliwickiego

            Za nami kolejna i ostatnia Runda RSMSl: Rajd Gliwicki 07.10.2012. Tym razem wszystko poszło świetnie wynik bardzo zadowalający (6 miejsce w Generalce ). Samochód spisał się świetnie, pilot do ostatnich chwil mocno cisnoł.  Rajd Gliwicki był chyba najbardziej udaną eliminacją tego roku. Organizator zapewnił prawdziwe  bardzo szybkie , rajdowe odcinki. Plan na prszyszłośc to ponowny start w całym cyklu RSMSl i jednej rundy RPP (zalezy od pomocy sponsorów, już dziś zapraszamy do wspópracy) . Poniżej relacja wideo i foto. Zapraszam do oglądniecia.

{youtube}4bD5xtS3Sro{/youtube}

{gallery}artykuly/relacja/gliwicki{/gallery}

{youtube}Etk-R1R2eBI{/youtube}

test stylów kolumn i krojów czcionek

Lewa kolumna test

PRZYKŁAD 1 Przykład przykład (śćńźółęą)

Mauris accumsan nulla vel diam. Sed in lacus ut enim adipiscing aliquet. Nulla venenatis. In pede mi, aliquet sit amet, euismod in, auctor ut, ligula. Aliquam dapibus tincidunt metus. Praesent justo dolor, lobortis quis, lobortis dignissim, pulvinar ac, lorem.Mauris accumsan nulla vel diam. Sed in lacus ut enim adipiscing aliquet. Nulla venenatis. In pede mi, aliquet sit amet, euismod in, auctor ut, ligula. Aliquam dapibus tincidunt metus. Praesent justo dolor, lobortis quis, lobortis dignissim, pulvinar ac, lorem.

PRZYKŁAD 2 Przykład przykład (śćńźółęą))

Mauris accumsan nulla vel diam. Sed in lacus ut enim adipiscing aliquet. Nulla venenatis. In pede mi, aliquet sit amet, euismod in, auctor ut, ligula. Aliquam dapibus tincidunt metus. Praesent justo dolor, lobortis quis, lobortis dignissim, pulvinar ac, lorem.Mauris accumsan nulla vel diam. Sed in lacus ut enim adipiscing aliquet. Nulla venenatis. In pede mi, aliquet sit amet, euismod in, auctor ut, ligula. Aliquam dapibus tincidunt metus. Praesent justo dolor, lobortis quis, lobortis dignissim, pulvinar ac, lorem.

PRZYKŁAD 3 Przykład przykład (śćńźółęą)

Mauris accumsan nulla vel diam. Sed in lacus ut enim adipiscing aliquet. Nulla venenatis. In pede mi, aliquet sit amet, euismod in, auctor ut, ligula. Aliquam dapibus tincidunt metus. Praesent justo dolor, lobortis quis, lobortis dignissim, pulvinar ac, lorem.Mauris accumsan nulla vel diam. Sed in lacus ut enim adipiscing aliquet. Nulla venenatis. In pede mi, aliquet sit amet, euismod in, auctor ut, ligula. Aliquam dapibus tincidunt metus. Praesent justo dolor, lobortis quis, lobortis dignissim, pulvinar ac, lorem.

Prawa kolumna test

test1

test2

test3

test4

metus. Praesent justo dolor, lobortis Mauris accumsan nulla vel diam. Sed in lacus ut enim adipiscing aliquet. Nulla venenatis. In pede mi, aliquet sit amet, euismod in, auctor ut, ligula. Aliquam dapibus tincidunt metus. Praesent justo dolor, lobortis quis, lobortis dignissim, pulvinar ac, lorem.

Relacja z Rajdu Tyskiego

30

                      Za nami kolejna runda RSMSl. Rajd TYski 2012. W tym sezonie nie omija nas pech. Dzień przed rajdem okazało sie ze padł alternator. Udało sie go wymienić w dniu zapoznania. Przy okazji wymieniłem pasek alternatora. I ten felerny pasek na pierwszym oesie spadł. Był za szeroki. Straciliśmy prad w samochodzie .Wyłączyło sie wposmaganie kierownicy, wentylator. Oes 1 skończylismy .Na drugim dojechaliśm na samym akumulatorze. Silnik zaczynał sie powoli gotować z braku działającego wentylatora. Niestety po 2 km 2 oesu przestała działać pompa paliwowa. Stanelismy. Udało sie za pomoca świetnego serwisu : ) Łukasza i Szymona zorganizować nowy pasek. Z Pilotem Pawłem załozylismy go ale nie było szans odpalic samochodu. Dlatego musieliśmy jakos dotrzec do metu i tam z kabli od innego samochdu spróbować.Pchaliśmy Saxofona jakies 400-500m. ALe udąło się. Reszta to sama przyjemnośc rajdowania i wyniki też naprawde zadowalające. Strata pierwszego oesu (18minuy) wyniku znowu nam nie dała , ale dużo wrażeń i nowych doświadczeń z Rajdu TYskiego wyniśliśmy.

        Poniżej fimy z onbordów i relacji oraz kilka ujęć.

{youtube}P0I6Jys3xlI{/youtube}

{youtube}UlMTCBfYyvU{/youtube}

 {gallery}artykuly/relacja/tysdki{/gallery}

Kurs 22.06.2012

            W niedzielie zakończyliśmy cykl zajęć teoretycznych Kursu na Kat. A i B. Kolejne zajęcia planujemy po wakacjach t.j wrzesień. Przygode z samochodem (kat.B) rozpocznie 15 oób a z motocyklem 7. W trakcie wakacji cały czas prowadzimy nabór na kat. A i zachęcamy na sprawdzenie swoich sił na motocyklu wszystkich naszych byłych kursantów i nie tylko.

Szkolenie Ofensywne na płycie

W dniu 16.06.2012 odbyło sie szkolenie ofensywne na płycie poślizgowej przy wspopracy ze szkołą Michała Kościuszkj. Uczestnikiem szkolenie był Piotr Bunsh zwyciesca kwietniowych zawodów bulderingowych na Avatarze. Ponizej króka relacja ze szkolenia.

{youtube}I7mrtrEJE8w{/youtube}

Relacja z Rajdu Mikołowskiego

                                                                   080

                       Już powoli opady emocje po Rajdzie Mikołowskim, który sie okazał bardzo szybki. Chyba za szybki dla naszego opisu naszych opon i sprzetu. To 3 elementy które musimy poprawic na kolejnej rundzie. Opis musi byc zdecydowanie śmielszy opony zdecydowanie lepsze a sprzęt doprowadzony do mniejszej awaryjności. Od samego poczatku czołówka odskoczyła od nas sporo. Przy następnych oesach próbowaliśmy nadrabiać straty , ale niestety od 4 oesu Saxofon zaczoł protestować na tak goroca atmosfere ( w dniu rajdu bylo okolo 27 stopni w cieniu pod maska bylo pieklo a w środku samochodu musieliśmy włańczać ogrzewanie żeby cokolwiek zbijać temperature silnika na postoju przed PKC, wiec też nie bylo najbardziej komfortowo). Protest polegał na tym ,że napoczatku myślielismy ze brakuje paliwa bo zaczoł przerywać. Przy nasteopnym oesie chodzil na 3 cylindry a na 6 zgasł na dobre na 1:15  i nic nie moglismy zrobić.

         Mimo wszytsko dojechaliśmy w sumie dzieki mojemu pilotowi Konradowi za co mu dziekuje bo ja chyba bym odpucił stojac bezradnie na poboczu. Konrad zadeklarował, że go wypchnie na rampe mety jak nie zapali wiec nie moglem mu tego robić i probowaliśmy do skutku aż sie udało.

        Poniżej fimy z onbordów i relacji oraz kilka ujęć.

{youtube}InoTuukul7U{/youtube}

 {gallery}artykuly/relacja{/gallery}